Suger på rubriker.

Helt sjukt.. Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen... Hur länga kan jag sova?!?!?! Ah fast jag kan säga att jag har sovit mycket längre!
Jag gick inte alls och la mig sent heller!

Aja, nu ligger jag i min säng lite och slappar, har inte tagit några tabletter så det känns väldigt konstigt i naveln och det typ bubblar känns det som. Åh har så lust att öppna och kolla igen men mamma satt på en extra sak så jag inte gjorde det igen!

Är helt ensam i huset, det år tydligen fotbollensdag så dom är i stan och Joje har träning osv! Att dom inte väckte mig och fråga om jag vilde följa med!

Ska kanske åka till pappa men har så ont i magen så jag får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0