Power Walk! 👍

En hÀrlig men lÄng dag i skolan idag. Jag Emma och Malou har Power walkat över hela skolan precis överallt! Riktig go trÀning oxÄ, lite efterblivet men kul! :)
Sen pĂ„ lunch rasten var jag och Maja nere i pizzerian och Ă„t pizza, visuvio med levandes men dem jĂ€vlarna lurar mig ju bara pĂ„ pengar. För en visuvio och tvĂ„ dricker brukar det ALLTID kosta 80 kr men denna gĂ„ngen kostade det 101?!? Åh.. Idioter. Sen tog vi shoppingrundan upp till skolan 👍👍

Jag kan verkligen tappa min mobil hundra gÄnger utan att den spricker idag t.ex sÄ tappade jag ner den för en trappa skalet sprack men inte skÀrmen!! Hihi ppppppppp

HÀr Àr dagens outfit, onormal bild och en bild med mig och Maja i bussen !


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0