Uppdatering

Hej allihopa!
Har haft helt fullt upp dem senaste två dagarna för att det har varit midsommar och Cruising! Har vart helt sjukt kul! På midsommaren var jag nere vid campingen här i Skalhamn. Det var verkligen en jättestor midsommarstång som dem hade gjort! Vi var ju haft lite otur med vädret men annars var det bra! :)


Igår var det Cruising i Lysekil. Det var sjukt många raggarbilar och raggare där! Det var överfullt med människor men tydligen så har det vart många mer bilar än detta året men det var min första så jag kan inte säga så mycket! Jag började vara dö med familjen och min kompis Vendela, sen åkte dem hem och jag var med Felicia ström i några timmar sen åkte hon men så jag var ensam i några timmar tills jag träffade Emelie Lindberg och malou! Så jag var med dem resten av kvällen och tog en senare buss runt halv 10! Vi träffade senare Matilda, Emelie h.h och Louise ! Vi försökte vinna på lyckohjul men det gick inte så bra för mig men Emelie L vann en stor choklad! Sånt tur hon har! :)

Idag har jag väl bara legat hemma och haft tråkigt, blivit ovän med en person som betydde mycket för mig och saknat min allra bästa vän Josefine ! Så denna dagen sög!

Men jag är med i en tävling med Jens ullberg! Man kan vinna femma härliga skorna - skulle betyda om jag vann på tanke på vad som har hänt!

Det kommer bilder från i helgen snart och på skorna för det hackar lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0