Tillbaks till Sverige! ♥

Nu sitter jag på bussen och väntar på att den ska åka. Jätte härligt att få internet igen.. :) 
Bussen åker 09.05 och jag har massor som jag har gjort i norge! 
 
Igår var jag på ett jättestort shoppingcenter som hette oslocity. Den hade 4 våningar och jag köpte 2 par skor, ett vita och ett par svarta, en svart tröja och en vit konstig tröja som jag ska ha när jag tränar tror jag för det är inte så fin på. Jag får göra ett snabbt inlägg för snart börjar alla kolla på mig och se vad jag skriver ;) 
 
Det har vart en jätterolig resa iallafall och jag är glad att jag följde med, det blev inget med Sandra men det blir Tyskland om 8 dagar iaf! :) JIPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEÄ.. 
 
Senare har jag fotbollsträning och det kommer att bli den sista innan det blir uppehåll, vi har en match och en träning kvar så det är ju tråkigt.. :( 
Imorgon åker jag och familjen till Vara, det är jordgubbensdag där och det finns massor av karuseller och loppisar där! Då ska jag träffa min kusin Kajsa också ! 
Ha det bra nu blev det för många här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0