Tältning (Y)

Härlig dag, startar med att gå upp 06.00 för att åka till bff i fjällbacka, det gick sådär! Senare följde Felicia med mig hem och vi drog senare ut till stan för att kolla avslutningskläder men det fanns bara tantkläder som var jättestora men jag hade bara en kvart på mig att kolla innan affärerna stängdes sen stack vi hem till mig igen med mätta magar av pizza och godis i handen. När vi kom hem bestämde vi oss för att bygga upp vår 4pers tält, men det blåste så mycket så det höll på att flyga iväg men med massa spikar och stenar sitter den där det ska! Nu ligger jag och min käre lillebror i tältet med kuddar och massa kuddar runt oss och ser på film! Ni får ha en grym kväll, puss och kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0