~ SOMMARLOV ~

Sommarlov! Fan så gött!! Förlåt för dålig uppdatering! har haft en toppen dag! Iallafall en halv! Vi började 10.10 i skolan och pratade och hade kul sen åt vi mat. Det var äckligt men vi fick glasstrutar så jag tog en glass som lunch :)) sen efter lunchen skulle vi till kronbergshallen och rektorn delade ut ett stipendium till den bästa nian som gick ut och hon fick 24 000 kr!! Wow! Fuck nu ska jag jobba i skolan så jag får det!! Hon hette Tove som fick stipendiet! Sen gick vi tillbaka till klassrummet och Anders delade ut diplom från friluftsdagen i skolan, jag vann i 80 M med 11.3 i åk 7 så jag fick en ! sen åkte jag hem och fick tårta och familjen grillade! Sen fick jag lite dåliga nyheter men annars var allt bra!

Hoppas ni får en toppen sommarlov och jag kommer inte vara så inaktiv på sommarlovet för jag ska göra allt annat än att va vid datorn hihi! HEJDÅ ALLA FINA LÄSARE :*

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3241210/images/2012/pic_206642484.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Pontus'

Segt :/ lika bra att stanna hemma ;)<3

2012-07-11 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0