Snart till norge då!

Hej alla sötnosar! :)
Ska påminna er om att jag åker till norge idag så jag kommer inte att blogga på 2 dagar om jag inte hittar ett internetcafée och då kommer det inte finnas "åäö" och det blir nog lite svårt att förstå men jag får försöka så gott jag kan! :)
 
Just nu packar jag kläder, dator och filmer som jag ska se på vägen till norge och i norge. Kommer bli jobbigt när det inte finns internet men jag får överleva utan det. Jag ska försöka träffa min efterlängtade kusin Sandra som flyttade till norge för 1/2 år sen. Hon är ett år äldre än mig och är världens underbaraste kusin! :) ♥
Det är hon och hennes familj jag ska åka med till tyskland den 10 juli i 5 dagar. Vi ska bo hos min farfar i tyskland. Han kan tyvärr ingen svenska men jag har ju valt tyska som språk på högstadiet och får försöka prata med han så bra jag kan. Det är så härligt att äntligen kunna konversera med han. Jag har aldrig pratat med på 13 år! Fatta hur jobbigt det är. Min pappa är ju tysk därför är hans släkt också det. Pappa kan ju svenska flytande och har inget problem och pratar det flytande.  :)
 
Tänkte bara klämma in ett inlägg innan jag åkte. Men ni får ha det så bra!
Bloggpause i 2 dagar när jag är borta i Norge. 
 
Här är en bild från förra året efter jag hade vart i tyskland, kolla färgen ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0