~ simhallen ~

Blev väckt i morse 12 av min mamma som försökte kolla min mobil.. Haha .. Sen åkte jag och Joje med sin kompis Johanna till simhallen och badade i 5 timmar så vårt skinn var helt skrynkligt.. När vi var färdiga där såg man ju ut som ett helvete, men så klart.. Träffar man dem man inte vill träffa när man ser inte riktigt klok ut.. Det började direkt när jag lämnade simhallen så jag 2 av mins vänner förbi med en annan vän. Såklart så vänder dem sig om och börjar prata... Hade lust att vända mig om och gå in innan dem såg mig men det gick ju inte så bra..

Nu är jag hemma och gottar mig i soffan med Simpson på tv:en :)
Med detta värdet så undrar man nog när sommaren börjar.. Men imorgon blir det iallafall soligt men inte så varmt ändå så jag drar in till Lysekil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0