På bussen. :)

Nu sitter jag på bussen och har åkt i ungefär 2 timmar och jag har ungefär 40 minuter kvar tills jag är framme. Det fanns något bussinternet som man fick använda på vägen det är det jag använder just nu. Sjukt trögt men bättre än inget. Jag svettas ihjäl så varmt det är. En hel överfull buss med stekande sol och en jobbig busskamrat. Jag sitter bredvid en som jag tror har något slags handikapp hon sitter och skrattar hela tiden och är pratsjuk. Blev helt förvånad när hon såg min iPhone.. Hon bara "woow, vad är det för coolt??" haha ..  :)
 
Sitter och lyssnar på musik medans min syster sitter på andra sidan och proppar i sig massor av chips .. 
Tur att jag inte är åksjuk då skulle jag dött nu.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0