Kvälls inlägg.. DISCO IN THE SCHOOL

Tjena allihopa! Denna dagen har lugnt varit den bästa på länge!! Iaf i skolan. Istället för lektioner så hade vi lunch disco i aulan! Fett kul, hela klassen var där och dansade och andra klasser oxå men mest vi! Vår rektor innan "discot" berättade hon hur vi håller på och så med mobiler tuggummi och sånt så hon kom in som värsta emot, försent och lite knäpp. Hon smällde en festis och kastade pennor ut på oss! Haha grymt och när hon pratar om mobilerna så klart så håller jag min mobil och Lucaz smsar mig med mening bara för att hon ska ta den, jag satt bredvid en fröken så hon tog mobilen och lämnade den till rektorn och jag fick inte tillbaka den på hela dagen. FUCK LUCAZ.

Sen hade jag fotbollsträning på kvällen och det började regna och typ småblixtra så det blev helt elektriskt på planen speciellt när vi spelade på plastgräset ! Så allas här stod rakt upp och alla skrattade Hahaha, jag orkar inte...
Ska upp 06.00 imorn för att åka till bff..
Puss och hej alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0