kläder, komsii komsii ♥

Jag har precis suttit och beställt enormt mycket kläder som jag ska ha på sommaren, var ett tag sen jag gjorde det faktiskt.. Men sjukt bra blev det :) ♥
 
Appen på mobilen funkar inte (bloggappen) så därför måste jag blogga på datorn och därför bloggade jag aldrig igår. 
 

Igår runt halv 4 åkte jag till Felicia för att vi skulle på en fotbollsmatch i Bäckefors. Det tog runt 1 och en halv timme att åka dit så jag tog med 2 frukter att äta i bilen. Det var så otroligt mycket äckliga insekter som man fick exakt överallt när vi spelade. Stackars louise i vårt lag tålde inte krypen och fick utslag.. Vi vann iaf med 6-0 haha vi var grymma, ändå var vi 7 stycken som var borta och några var på elitläger med bff. Gjorde själv inget mål denna gången men men. Vi var grymma trotsallt!! 
 
På vägen hem åkte vi till donken, jag köpte MC chicken meny och det slutade att jag kom hem runt 12 på natten.
Nu idag har jag mest bara vart hemma och gjort det vanliga, Matat och lekt med kaninerna, solat och inte så mycket annat än att softa. F-A-N-tastiskt. så kul att säga det haha :p 
 
En bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0