Idioter...

Idag på vår idrottslektion så lämnade jag mina skor i omklädningsrummet för jag orkade inte bära med dem. Vi hade spökboll och vi hade jättekul! Men när jag kommer tillbaka är det någon idiot som har tagit min sko och stått och hällt vatten i den? Hur moget och idiotiskt är inte det? Jag kunde ju inte gå i en blöt sko i skolan så jag gick med spelar hela dagen.. Men när jag skulle gå till skolan från idrotten spöregnade det så klart så jag fick ta av mig socken och gå barfota på ena foten och ha en sko på andra.. KUUUUUUL!

Sen efter skolan hade jag handboll! Världens tråkigaste träning.. Och imorn är det avslutning!! :) ha en bra kväll :)
Nu ska man va nyttig också!


Kommentarer
Postat av: Emelie horst

Barfota *** inte spelar=barfota

2012-06-04 @ 20:29:51
URL: http://emmeli.blogg.se/
Postat av: grr mjaow

snygg:D

2012-06-04 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0