Härlig dag

Livet leker och allt känns så jävla bra! ❤
Jag väcktes av mamma som tvingade mig att va barnvakt till mina små bröder medan hon och min syster och åkte in till sjukhuset. Jag vet vad ni tror och det var faktiskt inte en undersökning om min syster hade någon hjärna nej.. Hon gjorde pricktest för att se vad hon var allergisk mot. Ibland kan hennes huvud se ut som en ballong så allergisk hon är men doktorn sa att det inte var någon allergi så hon är vanligt handikappad.. ;) haha.. ❤

Sen åkte jag in till stan och var med 2 kompisar och hade kul i några timmar. Sedan hade jag fotbollsträning i brastad med mitt underbara lag SAIS, och jag tror ALDRIG det har gått så bra för mig på en träning! Men det var grymt vi gjorde massa olika jobbiga saker och spelade senare minimatch! :)

Sen så såg jag ju på Sverige - frankrike matchen! Fan så snyggt mål av Zlatan! 2-0 till Sverige med andra målskytt Sebastian larsson! Härligt att se att dem kan vinna en match iallafall! ;) GO GO SWEDEN! ❤

Nu ligger jag och skajpar med Pontus och axel så ni får ha en go kväll mina läsare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0