Fått tips på hur man ska blogga ~

Okej jag har fått lite tips om vad jag ska blogga om hur mycket och hur jag ska ska va i sättet.. För att ni ska va engagerade i min blogg så måste man ju blogga mycket.. Men jag har tyvärr inte tid att blogga 5 gånger på dagen som vissa andra personer har! Jag vill inte lägga hela mitt liv på en blogg men jag ska försöka så mycket jag kan :) det klart att det är viktigt att stava rätt också men det är så att jag bloggar alltid på mobilen så det rättar sig själv fast jag inte vill det! Så det kommer säkert bli massor med stavfel.. Haha !

Är det någon som vet hur man gör smajlisar på bloggen? Skulle va sjukt snällt om någon skulle visa mig det! 😊

Ser på fotbolls em ~ Tyskland -Danmark ~ det blev 2-1 till Tyskland som jag hejar på så sjukt bra! ni får ha en fortsatt go kväll godnatt 😃 :)

Haha älskar den bilden (inte den på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0