aktiv cool blogg

Okej jag vill bli en sånn där blogg som alla vill kolla på, liksom hela tiden o.O 
Då måste mman vara aktiv och det är jag ju sådär lagom bra på att vara .. Jo men dem senaste dagarna har jag varit nästan underbart duktig kan jag säga själv! :)
Skit samma. Jag bloggar iaf. 
 
Härlig dag spelat fotboll, sköt målvakten på näsan så det började forsa blod och slått upp HELA KNÄT!! Fuuu ingen bra dag, gjorde en sånn där härlig boll på inlägg som Zlatan gjorde senaste matchen mot frankrike (när han gjorde mål då...) en sånn jävel 
  <--------------
Så hon börja blöda och det blev ett helvetes liv.. SMART EMELIE. :D toppppen :D
 
Nu ska jag se på film med min familj och äta mycket chips så jag blir tjock, hejdå goingar :)
Ingen bild från idag. hihi hade :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollar din blogg iblan;)

2012-06-30 @ 19:08:56
Postat av: Anonym

jag kollar din blogg ibland;D

2012-06-30 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0