Städat, snart Kina resturang

Nu har vi alla städat värt rum och det är snart dags att gå till en Kina resturang här i Tyskland! :) Imorgon kväll åker vi hem och kommer hem sent på natten så jag kommer va AStrött.. Nu ligger min kusin och sover bredvid mig.. Eller typ vilar.. Det blir nog att vi hoppar studsmatta sen igen! :) Det är något fel på appen som gör så att det inte blir lite space.. Ganska konstigt, jag skriver med ett mellanrum i raderna med allting lägger dig bara som en klump.. :( Haha världens bästa kväll igår i Tyskland! Marielle (pappas fru) var så jävla skadeglad och lite full så hon kom in i mitt rum och ville att vi skulle ta kort.. Inga normala så här får ni någon bara.. Har ganska tråkigt just nu.. Dåligt väder, Segt internet och sånt.. :( Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0