Simhallen

I morse klockan 10 blev vi väckte så vi åt frukost och åkte sen och spelade minigolf! Jag kom tvåa tyvärr för sista slaget.. Men men! Sjukt jobbigt för ibland började bara regna för ingenting.. :( Inte tillräckligt fint väder idag för att bada i havet så vi gick till en simhall! :)Det var helt sjukt dåligt gjort! Killarna och tjejerna hade förfan samma omklädningsrum?!?! Usch.. Men dem hade små bås som man kunde gå in och byta om i! Och ni ska bara veta.. Vattnet i simhallen ska ju vara klår? Eller hur? Men nej.. Här var det vanligt saltvatten som dem har tagit utifrån stranden?! Va fan? NOT OK. :( Men när jag var i simhallen så fick man inte •dyka •plaska • och inte ens HOPPA i vattnet?! Va är det för jävla regler! Blev tillsagd 2 gånger för att jag hoppade i vattnet men förstod inte ett skit vad som sa så jag hoppade ju igen.. Men sen förstod jag och sa förlåt på tyska! Men sen när jag badade så var det någon som hade tagit min handväska! Så jag fick fan gå ner i receptionen och fråga på tyska om dem hade fått någon och som tur hade dem det! Men dem förstod knappt var jag sa för jag kan knappt så många ord.. Här är några bilder från idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0