normal bloggning startar ... NU!

Hej alla goingar :)
Nu när jag är hemma igen och alla saker är som det ska så ska jag äntligen börja blogga igen! :)
 
Igår så tyckte jag att mina kaniner skulle få lite gräs så jag byggde ett trähus åt dem ute på gräsmattan men nu när jag kollar så har dem smarta kanin idioterna grävt ett hål i marken och försökt att rymma så.. Så det var gjord över halva gräsmattan och allt blev förstört.. Kommer få lagom mycket skäll ! :) Toppen.. 
 
Nu ser jag på tv och har lite smått tråkigt! :(
Men det blir ett till inlägg sen tror jag! :)
 
PS! Någon som vet varför inte "bloggappen" inte funkar? eller det kanske är min.. Aja hör av er om det! :)

Kommentarer
Postat av: Isak<3

Fin blogg! ;)

2012-07-06 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0