Ligger i sängen :)

Härligt, nu sitter vi i stena danica och spelar kort! Jag, min sister, kusinen och faster sitter och har det smått trevligt! Dagen började med att jag gick och la mig halv 4 och skulle upp fem.. Så jag är ganska trött nu men men.. :/ Jag är framme senare klockan 7 i Tyskland hemma hos min farfar! :) Om några timmar är vi framme i danmark och då ska vi åka bil igenom till Tyskland :) Skrev detta förut men tydligen så skickades det inte så det blir 2 in 1 inlägg ;) Ligger i sängen här nu i Tyskland hos min farfar och som tur hade han internet ❤❤❤ så jag är räddad! Det blir bloggning i veckan men inte så mycket! ;) imorgon om det blir fint väder ska jag dra till stranden och bada! Dem har en jättefin strand hör i laboe [labö] ! :) Godnatt mina följare :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAH JAAA.. fin va man i bakrunden!
asso den dagen ,. saknar! <3<3

2012-07-10 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0