I vara

Jag bloggade aldrig igår för jag var med min kusin hela dagen och nu laddade jag mobilen så jag kan klämma in ett inlägg. :) jag och min kusin Kajsa har precis vart på Hanssons och köpt sallad, jätte gott var det! Och nu ligger vi i en ang hos mormor med en chips påse :) 
 
Igår så var det jordgubbens dag i Vara, det var ett stort tivoli här och Molly Sandén var här och sjöng! Kul att träffa henne i verkligenheten och hon fick en ros av en från publiken :) 
 
Jag ska vara i Vara tills på tisdag och ha kul :) antagligen.. 
Jag tror inte jag kan ladda upp bilder på mobilen för "blogg-appen" funkar inte så jag är inne på safari! :) 
 
Okej men ha det bra goingar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0