Hemma från Halmstad

 
5 vinster 2 förluster, vi skulle vart i final om inte domaren dömde bort ett mål vi gjorde men vi gjorde vårt bästa. 5:à i À slutspel! Riktigt bra jobbat allihopa med världens bästa lag ❤
 
Min stackars kanin har tappat sin klo igår, hon hoppade på några hinder så hoppade hon fel och landade med klon snett så den började blöda och så.. Men jag fick söka på Google vad man skulle göra så jag fixade alltihop. Stackars min lilla gulle ❤😢 
 
Detta är allt jag lyckats med denna helgen:
• Skoskav
• Blå krossad nagel
• Världens bränna
• Skärt mig på en stol..
• tappat min plånbok med minst 700 kr i.
• Fått utslag på hela halsen
 
Men det finns bra saker med! 
Jag har: 
• Kommer inte på något.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0