Helvetes fanskap..

 
Jag är så SJUKT fucking trött på den jävla blogg appen.. Den funkar ju inte??? Utan den så kan jag inte blogga för modemet är med mamma i Prag!
Min mamma fyllde 38 igår så ni vet! Grattis :) hade gjort en fin vild på oss med eftersom jag bloggar genom safari går det inte att lägga upp Bilder på denna men jag kan försöka att göra det ändå iaf det kommer upp en sen ändå! ;)
 
Just nu ligger jag och övernattar i mitt vardagsrum på 3 madrasser med min bror bredvid mig! Ser på någon hitler film men vet inte riktigt varför men jag har vänt på dygnet så jag kommer inte börja bli trött förrän klockan 6 senare så jag ska skypa med Pontus och axel :) 
 
I övermorn åker jag äntligen till Tyskland ! :D 
Måste försöka städa rummet innan jag åker och jag ska absolut tnymånes bilder på där jag bor och stranden! Och nej de är inte som typ Turkiet men det är riktigt fint ändå! Jag ska bo hos minfarfar i labö heter det tror jag! Bara 45 minuter ifrån han har han en strand! Hähä härligt! :) 
 
Fyfan va äcklig film det var precis ett hästface i ens säng nu byter jag.. 
Puss hejdå! :)
 
Ps! Det gick inte att ladda upp en bild så jag får ta en gammal från "arkivet" :)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0