Dålig uppdatering... :/

 
Awesome, idag ska bli en riktig slappar sov dag! I morgon åker vi till Halmstad på en fotbollscup, vi åker 07:00 från brastad i morgon så jag måste gå upp runt 05:00 -.- men det ska bli kul! :)
 
Igår så var ju hela laget på en miniläger ifrån måndags till igår. Vi hade jättekul och så spelade vi en match mot bullarn med stor vinst på 6-2 :) nära ett mål för mig men den skruva sig ut.. Älskar verkligen att spela fotboll! Jag spelar höger mitt. 
 
Just nu ligger jag i soffan med en chips påse, hihi.. Får gå och jogga sen och bränna chips påsen ;) 
 
PS! Det var någon som frågade om jag och Hampus var tillsammans, och nej.. Det är vi verkligen inte.. Han är min halvbror t.o.m . Haha han har ju t.o.m ett förhållande med Estelle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0