Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Isobelle Oskarsson

Du värkar jätte snäll och du är värkligen jätte söt, men för att komma någonstans i bloggvärlden så måste du vara mycket speciell.
Jag ger bara detta tips till folk jag tror kan bli något stort, och jag tror på dej, men om du ska lyckas måste du göra en makeover på din blogg.
Att du tar en fördig dagens bild känns väldigt B, och samma sak att du använder en design som du har googlat fram och inte själv lagt ner lite jobb och gjort en egen personlig design.
Du är duktig, men du måste lägga i en växel för att värkligen bli nått, var speciell och såklart dej själv!

Som titeln på bloggen, emmeli - My life... No shit liksom, lägg ner lite mer tid på din blogg och jag lovar att du kommer lyckas.
Kram, Isobelle Oskarsson - Chef på myshowroom

2012-07-13 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0