you're mine ok?

The toughest thing with friends is that they can find new friends and then again and again and again. Eventually, your friend is not time for you anymore so you go their separate ways. I never want it to happen between us Maja! I love you most! ♥

I don't want 2 playing solo anymore.
I'm so fucking tired of seeing all the lovers! I also want one, ok ?!?!?!??


En bra dag i dag?! no thanks.
Ah, tyvärr så var Maja sjuk idag, hon har typ feber och är förkyld :( , men jag har vart med bästa Emma hela dagen i skolan istället! Det var världens fuldag för mig idag, vad jag än gjorde såg jag ut som ett troll.. that's not okay. Sen så skulle jag ju vara med Natha idag också så det gick ju bra! Haha, hon har facerapat sönder mig. INTE OKEJ. hör du det? Hon la upp fula bilder på mig och skrev ex. (Jag är söt. / men grr grr / du är äcklig jag är cool) .. Gud... really funny

Just nu sitter jag här och vill komma på något mer att skriva, kollar mig själv i spegeln och försöker rätta till mig, men nej det går ju inte... Jag har 2 flätor för att det ska bli lite lockigt imorgon och typ cp orange färg i hela ansiktet.

ah, jag bjuder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0