sommar skulle sitta fint nu..! ♥

Tjohopp! Nu är man tillbaka i kungshamn efter ett awesome dygn i göteborg med Simon, Viktor, Angelica och Andreas Leksell! Hade snöbollskrig i dag allihopa och det var ju jätte, jätte jämna lag... Viktor Hampus och filip mot mig simon joje och lisan.. Simon gick in så det blev bara tjejerna mot killarna! Såklart så mulade alla mig! Jag såg ut som en snögubbe ännu ett år.. Tur att dom inte grävde ner mig iaf! ;)

Skönt att snön äntligen håller sig kvar! Hoppas det inte regnar bort denna gången men ändå att det ska bli sommar!! Åkt pulka i min onepiece idag och är helt genomblöt! Backen var ju av is så det gjorde ont att ramla av!! Snart ska jag och Lisan ut i mörkret och busa lite! hähääää

Jag har fett tråkigt och vill ha någon att vara med, någon som vill göra ngt på måndag isf säg till på bloggen, fb, msn, sms eller vad som helst! Skicka en sköldpadda elr vad som helst, har urtråkigt. Ligger i min go-goa säng och bloggar, ah som du förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0