Tagga tagga fotbollsträning! <3

Äntligen Äntligen Äntligen äntligen!! Jag har inte vart på en fotbollsträning på typ en månad?? Jag har aldrig haft någon som kunde köra elr så var jag sjuk eller någon annan typiskt skit, men nu kan jag äntligen gå! freedom!

Jag har typ precis krusat håret så jag ser lite ut som ett troll, massa spring i benen och ett gott humör.
Har inte så mycket att berätta för jag har inte gjort så mycket idag, bara vart i skolan, haft drama, matte och no tror jag! På draman vvar vi tvugna att stå 7 personer på 3 stolar och ta oss runt ett varv i rummet.. Sjukt cp.
Blir nog ett inlägg sen igen så ses vi då! Här är en bild på mig och mitt hår! ;)
Inte för att det syns så mycket, jävla cp cam.. :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0