Ny blogg för den andra hängde upp sig..

Denna gången har jag inte bytt för det var tråkigt på den bloggen men den hängde upp sig totalt. Men nu är jag här och jag har fixat headern! :)
Kopierat från min förra blogg .............
Nu när jag har skaffat mig en ny dator ska jag äntligen blogga mer! Med alla kommentarer så klarar jag av detta! Jag har besök från mammas bestman från bröllopet och hans fru! Har ätit pizza och är riktigt mätt ! Tv:n står på och trassel är igång! Härligt år med härliga kompisar! Detta året ska jag satsa 100 % på skolan, ska satsa på högsta betyg och kämpa. Munsår är verkligen inte det bästa man kan få.. Jag hatar det, fått en kräm som ska göra så den försvinner men det är ju jättefint att gå i skolan med en stor vit plupp i mitten av munnen, däremot fick jag fläskläpp för ingenting på samma läpp. some help here.. Har blivit förråd på en kille som jag verkligen gillade..Men nu är vi vänner igen :D Jag har massor av läxor.. hejdå :(

Kommentarer
Postat av: Woooow!

Wooooow! Snygging där <3333333

2012-01-13 @ 22:46:06
Postat av: Nathalie

Saknar dig så otroligt mycket emelie♥

2012-01-13 @ 23:12:33
URL: http://crazyhgirl.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej kika gärna in min blogg! Tävling är kommande! :)

2012-01-14 @ 08:48:04
URL: http://wiims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0