Lovade skriva något om dom som gillade min status på fb..

Jesper Jidevåg - Snäll ;)

Elin Abrahamsson - snäll, men snälla BÖRJA I HANDBOLL. skit i hamburgarna..! :D
Rickard Sivertsson - snäll snygg, as bra på fotboll!! <3
Matilda Roos - snäll lite små söt sådär ;))<3
Anna Alexandersson - Du är en snäll människa, känner dej EJ.
Linus Ohlsson - finner inga ord för dig din jävel.
Joacim Carhed - du är väl snygg och bra på fotboll!
Eddie Willhed - du är min kompis duuu!! :D
Christopher Fredriksson - snygg kååmpis!! ♥
Sara svanberg - Love u my darling, finaste !! <3
Filip PÅlsson - min snälla kompis! :D
Lina Anderberg - Jättefin, snäll ! <3 Varför var inte du med på matchen i lördas? ♥
Matilda steffen - Min snälla kusin!! :)
'
Amanda Wiksson - Fin och snäll! :)
Amanda Henriksson - Söööt! rolig och gooo!! ♥
Tanja Ulla Vestli - ehm, you're alive...?? ;)
Tobias Sanne - Saknad som fan kompis! Snäll - SNYGG! ♥
Anton Johansson - Snygging!! <3333333333
Filip zubonja - en kort handbollspelare ;)
Lucas Christiansson - Du är bra på hockey , lite snygg.
Filip Andersson - Rolig snäll :)
Gör mera om mera gillar, ORKAR INTE MER!;)

Kommentarer
Postat av: Maja

så glömmer du mig och jag ska vara din "bästa vän"... :(

2012-01-29 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0