Handbollsmatcher

Hej! Har spelat två matcher idag och fick stå upp kl:07:40!! Och jag är verkligen ingen morgonsmänniska..
Tyvärr så förlorade vi mot både kropps och något annat lag som vi aldrig har slått! Men första matchen var tydligen den bästa matchen dem någonsin har spelat, det känndes skönt att jag var med på den matchen! Detta var ju lixom den första matchen jag har vart med på så jag var ju lite förvirrad, men jag gjorde många bra kontringar men fick aldrig riktigt bollen.. Och jag fick bara ett skott på mål :(( Detta kommer bli som vanliga skoldagar för mig, ska upp samma tid imorgon och spela så jag får inte sova ut.. Dom 5 första dagar efter skolan är alltid jobbigast.

Min mamma tvättade min dyra märkeströja och FÖRSTÖRDE DEN! Fast hon vågade inte berätta så när vi var på torp så köpte hon en par jeans och en tröja till mig som förlåt :)
Här är den:
Snygga?
Tycker jag iaf!! :)) Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Faaaaan va snygga! Ska också skaffa sådana!

2012-01-15 @ 19:15:28
URL: http://rumpan.blogg.se/
Postat av: anonym

vilken storlek har du på dom ?

ska beställa ett par men vet inte vilken storlek :P

2012-01-15 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0