Ännu en match som sket sig.

Hade en handbollsmatch idag med, som sagt. Vi mötte kropps 97:or och förlorade med 27-11 :( Men det positiva är att jag gjorde ett mål :D hähä. Längtar tills nästa match som jag ska spela! Love it. Joje var med sin 20 kille detta året idag, nu hette han Linus, igår var det Simon..  Det konstiga är att alla är hälften så korka som henne..
Just nu sitter jag och blöder.. PÅ MITT MUNSÅR!! Jävla tröttsamt..
Någon som vill hitta på något imorgon? Har inget att göra, ända dagen i veckan som jag är helt fri på, Och felicia ström om du ser detta så ska du lämna silverkulan till mig ;) För du trodde väl inte du skulle behålla den :o
Jag vill också ha någon att älska.. Det finns flera miljoner av människor men ingen så bra för mig.
Ha en bra skit vecka imorn..

Kommentarer
Postat av: Linus som du skriver om ;)

Haha så skriver du om mig ;)

2012-01-16 @ 17:59:58
Postat av: Linus som du skriver om ;)

Haha så skriver du om mig ;)

2012-01-16 @ 18:01:40
Postat av: Erik

Jag tycker du är bög, jag är från borlänge och har kollat på din blogg i flera dagar nu. Bög, du har aldrig haft en kille och skriver bara om tjejer. BÖG.

2012-01-18 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0