Tapeter

Sitter inne i tapet affären i norra hamnen och kollar på tapeter till mitt rum, har hittat en snygg tapet som jag vill ha men är förjävligt dyr så får passa på att hitta en back up innan mamma kommer.

Okej dag iskolan, tråkigt att det regnade.. Jag fick träslöjd btw denna terminen :( fattar verkligen ingenting, så ska man veta om höjd bredd tjocklek skala osv.. Allt det för att panga på lite trä? Nej tack.. Kommer blir tufft denna terminen. Vi är bara på vår tredje dag och jag har redan fått läxor.. Det är helt sjukt. Ska bli skönt sen när allt är över!

Och förlåt mig Ida, dina andra frågor kommer upp senare. Glömde hennes 23 frågor.. Den var så långt ner därför såg jag den inte, sorry!

En person som jag har aldrig brukar se förr i skolan som jag ville se hela tiden, den personen bråkade jag me och nu när jag vill inte vill se den träffar jag den tamefan hela tiden!! Fy.. :(


Kommentarer
Postat av: Yo det är din kusin

Hej gumman, saknar dig och jag ser dig ;) haha love u, Hoppas vi åker någon stans nästa år igen ;) <333

Svar: Ja det hoppas jag med! Love u to my little sandra! ♥
Emelie Horst

2012-08-22 @ 21:15:59
URL: http://www.sandraale.blogg.se
Postat av: Sofia Hermansson

Haha, då kan du inte tagga till gymnasiet iallafall! Mer läxor här, också tredje och vi har fått läxor i både spanska och matte ;)

2012-08-23 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0