Svar på en fråga från frågestund!

Glömde en fråga från frågestunden från ida! förlåt för det men här kommer svaren! :)
1. Vilka affärer brukar du shoppa i? Massa, köper i olika, hittar jag något snyggt köper jag det bara! Några olika är Gina, Vero Moda, H&M, Pondus, Kappahl, dom vanliga på torp asså! :)
2. Kär? Nej
3. Längd? Ett tag sen nu men kan gissa på att jag är runt 1,69.
4. Vikt? Jag har inte vägt mig sen början av sjuan och då vägde jag 49 och var cirka 1,65 lång! 
5. Hur länge har du spelat fotboll? Runt 7/8 år nu tror jag, tänker inte sluta heller!! ♥
6. Kan du börja videoblogga? Jag vet inte det direkt, brukar inte direkt komma på massa att prata om, men jag kan väl säkert göra något någon gång sådär ;)
7. Kan du svar på frågestunden i ett videoinlägg? Ledsen det blev inte så 
8. Snyggaste killen? Ronaldo lugnt. 
9. Snyggast på skolan? Finns så många snygga, kan inte välja ut en!
10. Oskuld ? Ja 
11. Vem är din bästa vän? Jag har 2 bästa vänner, en från kungshamn som heter josefine! Fick lämna henne när jag flyttade till lysekil men träffar henne ibland! Hon betyder allt! ♥ Och sen när jag flyttade hit träffade jag en underbar människa som började i min klass, Maja, Hon är helt bäst och kan berätta allt för henne! ♥
12. Är du nöjd med din kropp/Utseende? Jag har kämpat länge för att va "Nöjd" med min kropp! Det blir bara bättre och bättre! Kämpar och kämpar! Och jag är ganska nöjd med mitt utseende. 
13. Vad vill du ändra med din kropp/utseende? Det är nog bara min navel då som jag ska operera nästa vecka, önska mig lycka till!
14. Vad är du inte nöjd med din kropp/utseende ? Kolla förra frågan.
15. Nöjdast med ditt utseende/kropp? Det vet jag faktiskt inte.. Har inte direkt tänkt på det.
16. Chips/godis? Chips ♥♥♥
17. Popcorn / Chips? CHIPS ♥♥♥
18. Vilka serier brukar du kolla på? Favvoserien är då Vampire diaries och sen blir det väl Top model sverige och simpson när det är på!
19. Varför spelar ni så ful fotboll? osv.. Jag tycker inte vi spelar ful fotboll, för att blir bra i fotboll får man satsa allt för sina lagkamrater och för sig själv. Ska man komma långt ska man inte bara sätta in en fot i spelet utan komma in med hela kroppen och utmana. 
20. Djur? Jag har haft dom flesta djuren, min pappa har bott på landet så typ, katt, hund, kaniner, får, hönor, tupp, fåglar, hamster, hare.. vet inte om jag missat något ;)
21. Favorit affär? Har ingen favorit :PPPPPP
 

Så nu orkar jag inte skriva ett ord till idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0