Stora risker

Precis när vi hade stoppat vid sjukhuset så kom mamma på att hon hade glömt plånboken.. Det fanns inga mer parkeringsplatser än dom som kostade.. Så vi fick smygparkera och hoppades på att vi inte fick böter.. Haha..

Senare när jag var inne hos doktorn så fick jag reda på massa som kunde hände om jag opererade bort mandlarna.. Det första är då att man har jätte ont i halsen i 10-12 dagar! Asså helt sjukt ont.. Och det kommer vara 2 stora sår i halsen så jag kan bara äta jättemjuk mat..

Fast det värsta är att det finns dödsfall på detta.. Typ när man har ätit så ha det kommit in bakterier i såren och det blir en infektion och dom har hamnat på akuten osv.. Sen ströp det ihjäl dom.. Och eftersom jag ska operera min naveln snart så det riskerar lite mer om jag opererar mig 2 gånger på ett halvår..

Min mamma jobbar i Oslo på akuten men såna personer som är så sjuka att dom kan dö, dom mest allvarliga och hon började fan gråta när hon fick tanken att det är jag som ligger där.. Att det är mig hon försöker rädda.. Så vi får tänka lite mer på detta och se om det blir en operation.


Kommentarer
Postat av: Maja

Finns för dig sötnos, love you! <3

2012-08-14 @ 17:20:03
Postat av: orvar

http://orvarjaktman.myshowroom.se/

2012-08-15 @ 17:12:23
Postat av: orvar

http://orvarjaktman.myshowroom.se/

2012-08-15 @ 17:12:40
URL: http://orvarjaktman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0