Skit dah

Är så sjukt trött på allting idag! Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har brist på liv idag. Är så sur för allting.. Ville sticka ut och springa men jag är för lat att ta mig ut. Vädret e piss och min syster använder min spotify.. inte kul alls.

Har inte gjort ett skit idag, bara legat i soffan och kollat på tv, men självklart var det inget roligt på tvn så jag får roa mig med annat.

Mamma ska snart till stan men inte orkar jag fräscha till mig för att åka dit, resten ska ner och bada i hamnen men jag tycker det är alldeles för kallt för det. Hoppas jag går upp 150 kg också så är allt perfekt.

Försökte igår att lägga ett hjärta på kroppen när jag solade igår! Det gick ju sådär.. Här har ni resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0