Såg ut som en panda..

Okej, om jag blir sjuk nu så kommer jag inte få operera mig på torsdag..
Idag 20 minuter innan fotbollsträningen i brastad så började det regna, och självklart hade jag glömt min tjocktröja.. Min sko gick sönder så fick gå i bara en sko och självklart när jag kommer dit är det ingen annan där så fick stå ute i regnet!!! Sen blev inte så mycket bättre under träningen för då började det regna ännu mer och blåsa.. Självklart hade jag ju maskara från dagen så det började smeta sig och plötsligt såg jag ut som en panda.. Nej.. Det var inte kul..

Taggad inför operation nu, om jag inte blir förkyld efter detta.. Men det går säkert bra! Hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0