Lite kul!

Har tänkt att göra något roligt nu!
Jag nämligen älskar att teckna och måla, Men bara i svart o vitt! Iaf så tänkte jag att ni kunde kommentera här om ni vill att jag ska måla av er! Ni får skicka en bild till mig på Facebook eller något annat. Facebook: Emelie Evelina horst .

Jag väljer ut några personer som jag ska måla och sedan lägga ut här på bloggen. Hope u like it.

Eftersom jag är så lat så orkar jag inte plocka in hela tälten och madrasserna så måste jag sova där ute igen, men denna gången så kommer jag nog va själv.. JAG KOMMER DÖ! Så snälla om det finns någon go människa som vill snacka ikväll så skulle det göra mig glad! :) hihi puss

Här får ni se 4 bilder iaf.. ASFUL vägg vet, ska tapetsera om under 2 veckor!


Kommentarer
Postat av: Elin Molin

Teckna mig! ;) <3

2012-08-16 @ 20:34:58
Postat av: amanda henriksson

Gör en på mig Emelie! :D
kramar <3

2012-08-17 @ 12:43:32
URL: http://amandaaahs.blogg.se
Postat av: Din syster

Mig? :)

2012-08-17 @ 13:07:02
Postat av: maja

Miiiig?:)<3

2012-08-17 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0