Kungshamn here we Come

Sitter nu i bilen och väntar på att alla är klara att dra till Kungshamn!
Jag Felicia, Frida och josse ska träffas i kväll och göra massa skoj och bus! Har saknat dom såååå mycket!!! Dom är bäst.

Måste verkligen ta mig ut och jogga lite för att hålla konditionen uppe för det blir ingen fotbollsträning denna helgen så jag får ta mig ut på egen hand!
Snart är det nog bff också så får verkligen inte åka ner. Gud skulle bli skit ledsen om jag inte kom med ..

Någon som har förslag på vad man kan göra? Haha har såååå tråkigt :(

Juste.. Haha igår när jag åkte buss så var det någon med dolt nummer som frågade massa saker och då gav jag telefonen till Niklas, haha dom bestämde massa saker.. Sen så vägrade han lämna tillbaka telefonen så han tog 162 kort.. Så nu får du skylla dig själv Niklas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emelie! Har en liten fråga; hur många läsare har du / dag ungefär? Kram

2012-08-25 @ 13:43:32
Postat av: har du tagit bilden från google???

för jag såg en sån där

2012-08-30 @ 07:24:03
URL: http://viccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0