grattis marielle!! ♥

Sitter man och lyssnar på Alex goot och snackar skype med Lucaz.
Kom plötsligt på att jag ska opereras om 9 dagar. Jag föddes med navelbrock, inget stort, men har alltid skämts över det men nu äntligen har doktorn hjälpt mig och jag ska äntligen få göra en operation. Jag kommer att få sövas och då kommer dom skära upp mig mage osv.. är ganska skraj och så men hoppas att allt kommer att gå bra! :/
 
Det blev ingen träning för mig för jag fick så jävla ont i magen 1 timme innan, inte för operation eller något sånt, fick bara förjävla ont.. Så det blev att stanna hemma! I helgen blir det kungshamn då och träffa min söing josse och min halvsyster felicia och massa mer! 
 
Idag fyller Marielle år, min halvmamma, stort grattis till dig! ♥ Hoppas du får världens bästa dag nu! ♥

Kommentarer
Postat av: lucaz

jag e poppulär

2012-08-21 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0