Frågestunden är slut.

Nu tänker jag svara på alla frågor, tänker inte svara på dom omogna och ganska taskiga frågorna. 
 
 
Svar: Ja det tycker jag väl, har tränat mycket för att göra skillnad och jag har uppnåt det jag vill! :)
 
 Svar: Onödig fråga, är ingen idiot, det är bara idiotiskt att kommentera så!
 
 
Svar: Det är helt omöjligt att veta vem du är, har många vänner på skype men visst chansar och säger ja! alla är söta, vackra och fina! :)
 
Svar: Ja, det är nog det bästa jag har gjort inom fotbollen! Eftersom jag tränar och spelar mot såna som är så mycket äldre än mig så gör det bara mig själv bättre. Jag älskar sais! ♥
 
 
Svar: Ja det klart jag saknar kungshamn, alla ni är mycket saknade tobbe! :)
 
1. Har du haft sex? Nej 2. rakar du dina ben? Ja 3. armhålor? Ja annars skulle det va äckligt.. 4. Ja 5.Har du idrottsinriktning på skolan? Ja, men har varit mycket sjuk 7:an så det blev inte mycket.. 6. Ja mycket nöjd 7. mogen 8. Vad tycker du om Måns Axelsson från strömstad? Känner han inte så bra så det är omöligt att svara på det, snygg iaf ;) 9. Svara i en video snälla!!!! Jag är ledsen men det blev inte så! 
 
Svar: 1. Pontus 2.Simon S 3. Simon P 4. Finns massa.
 
 
Svar: Nej det gör jag inte, behöver inte det!
 
 
Svar: Ja det klart jag gör! ;)
 
 
Svar: Har inget att säga om honom.
 
 
1. Pizza eller kebab? Pizza 2. vad tycker du om Jesper sjöberg? Han är väl en schysst, snygg person! 3. Vad tycker du om denis? Har fortfarande inget att säga om honom. 4. Kör du med eller utan kondon? Jag har inte haft sex så kan inte svara på den frågan. 5. Sminkar du dig till skolan? Ja, använder maskara men ser jag för trött ut har jag concealer också (stavning) 6. Har du någonsin gett någon oralsex? Nej 7. Rakar du ditt könshår? Ja det gör ja.
 
 

Svar: Ja jag har haft en kille, nej jag R inte lebb.
 
 
Svar: Tack så mycket! Ja det gör jag, man fixar det på www.bloggerfy.com , du behöver inte alls ha mycket sidvisningar eller något sånt för det! Fortsätter du skriva ordentligen inlägg så kommer det hjälpa dig mycket! :) ♥
 
 
Svar: Ja jag är oskuld
 
 
Svar: Jag är inte kär i någon och även om jag var det skulle jag aldrig skrivit det här! Privacy.
 
 
Svar: Du är världens underbaraste person! Så härlig, någon jag kan berätta allt för och va mig själv med! Litar på dig tiill 100 %! Älskar dig Maja! ♥ 
 
Och här kommer några kommentar som var helt världelösa och omogna!  Mitt självförtroende har jag byggt med åren och inget som detta kommer att få mig nere, för jag vet att det inte är sant!
 
 
Och tack till alla er! 
 
 
Det var nog alla frågor, om jag har missat någon så kommentera bara! :)
 

Ha det bra ! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du svarade inte på mina frågor :( jag frågade ju väldigt många frågor :((

2012-08-21 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0