Förlåt

 
Okej igår åkte jag ju till min pappa men han har ju ingen täckning alls i hela huset! Jag har gått runt och letat hela dagarna men det finns inte ett ända ställe! Men nu är jag i Kungshamn och kan äntligen skicka ett inlägg.
Min pappa bor i hällevadsholm därför men det kommer va jätte dåligt med inlägg hela denna veckan för jag kommer inte hem förrän måndag/tisdag. Men jag får hoppas på det bästa och hitta lite service.. :) 
 
Idag så har jag kört vår gräsklippare och klippt ut en volleyboll plan ute på åkern, (inte gjort den utan bara format om) 
Ganska kul faktiskt ;) haha den är inte en sådan man drar utan en man sitter på och kör... 😉
 
Ikväll klockan 6 så är det fest hos några här i Kungshamn, jag och lisan ska inte vara där så länge så vi äter där och drar sedan och gör något skoj. ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0