Förlåt..

Okej nu blir det alldeles för sent för att fixa med alla frågor, har inte tillgång till min dator just nu och kan inte fixa allt sånt på mobilen! Ber 1000 gånger om ursäkt!!

Imorgon blir det skola igen då, blir hemkunskap direkt på morgonen så det är ju skönt :) sen på kvällen blir det fotboll!

Hoppas ni fortsätter läsa min blogg även fast det blir lite mindre inlägg nu på vintern när det är både fotboll, handboll och skola och det tar all min tid, det kanske bara blir 3,4 stycken per dag om jag har tur och lite tid! Klämmer in ett inlägg när jag kan ❤

Filip snodde min mobil och tog massa kort så nu får han skylla sig själv så här får ni 3 bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0