Doktorn nästa.

Snart ska jag till doktorn för att undersöka min hals igen! Har gått dit så många gånger nu, det är för mina halsmandlar som är så stora att dom nästan stryper mig, men ska ta och operera bort dom. Har inte haft problem med det på länge nu men det har hållit på så länge så bättre att få bort dom.

Sitter vid bordet i köket och har precis ätit frukost, vädret är inte så bra men det är okej ändå! Mamma har köpt någon konstig blå blomma som bara blommar för en dag och underbarnen försvinner den och det kommer ut en ny varje dag. Ganska fräckt ändå! ;)

Grabbarna springer runt som galningar på gräsmattan och kastar vinbär på varandra! Orkar inte med dom.. Senare ikväll blir det fotbollsträning i 2 timmar, ska bli skönt, måste göra något idag iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0