Dåligt

Riktigt dålig bloggning idag och jag ber 1000 gånger om ursäkt. Det har vart så mycket saker idag!
Först var det skola då, sista dagen innan jag ska opereras.. Efter det åkte jag hem, käkade lite och sedan drog jag direkt ut till Lysekil för att köpa något medel som rengör huden inför imorgon men då ringer Emma och frågade var jag var osv.. För hon såg mig när jag kom med bilen så jag gick till henne som satt i parken med träningskläderna!
Vi satt och väntade på Emelie och Malou som hade stuckit hem och hämtat en sak hemma hos Malou.

Det tog så lång tid så jag och Emma stack in och köpte en benn och Jerry! Sedan när Emelie och Malou kom så stack vi upp till hallen och då var det träning! Så jag har precis kommit hem och har inte hunnit så mycket! Så där har ni min förklaring.

Träning gick lamt i början med senare gick tempot upp och så gjorde mitt humör! Det var en riktigt kul träning, vi körde med 99:orna! Det var kul att komma igång med handbollen igen! Min syster blev lite sur att jag hade blivit så bra på handboll men det är så att jag har ganska lätt för sport! Jag har kört handboll nu i 1 säsong!

Ah.. Imorgon gäller det.. Inget smink, inget nagellack eller något som kan ha bakterier.. för då.. Är min operation!

Men ska dra ner och äta nu! Tack för alla som läser min blogg, älskar er! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0