Ska snart lägga mig för måste ju tyvärr upp till skolan imorgon! Ny duschad och ren..
Sitter och kör en rimkamp med Lucaz och han är totalt värdelös.. Längre ner får ni ett exempel..

Som sagt så har jag vart i skolan, tränat och sedan vart hemma och slappat! Har läxa till fredag i tyska men självklart glömde jag min mapp i skolan så jag får träna imorgon istället. Och nu har dom typ ändrat vårt schema på måndagar så nu måste vi lära oss ett nytt och hej o hå..

Haha självklart när jag skrev att jag inte vill ha sånna där kommentarer om saker som kan gå fel om operationen men fattade ju själv att någon skulle skriva.. Haha "Linus" var då den smarte som kol på att man skulle göra det ändå.. (ironiskt ni som inte fattar -.-)

Nej.. Det var något viktigt jag skulle skriva.. Hatar när man glömmer bort det man ska skriva/säga.. Det var faktiskt anledningen för jag gjorde ett inlägg men.. Men.. Aja! Det kommer tillbaka sen hoppas jag så kommer jag tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0